היום ההכרעה בבית שמש: "אפשר לחתוך בעיר את המתח בסכין"

    דוד קורצווייל No Comments on היום ההכרעה בבית שמש: "אפשר לחתוך בעיר את המתח בסכין"
    9:28
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on כת האיסיים, הפילוסופים והמשמעות היהודית לחיים טובים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט המחוזי בירושלים אמור לתת היום את ההכרעה בפסק הדין בנושא הבחירות החוזרות בעיר בית שמש.

    העיתונאי ציון סולטן עורך המקומון קרן אור בבית שמש ומראשי המחנה הציוני בעיר מתאר על מתח שאפשר לחתוך אותו בסכין. "כאחד שמכיר את מערכת המשפט ומאמין במערכת המשפט ברור לי שלא יזלוג משם שום דבר קודם פרסום פסק הדין".

    לדבריו "לאור כל הממצאים היה טוב לו ראש העיר היה מקבל את ההצעה שעלתה בפניו לעשות מערכת בחירות חדשה. הטענות של אלי כהן על מצביעים שיובאו לבית שמש משלים את הטענות של היועץ המשפטי לממשלה שמדבר על זיופים". לדבריו "לא מבין למה לא עלה בפני בית המשפט הסיפור של מאיר בלעיש שהיה מועמד קש של אבוטבול".

    עוד אמר "אנו נכבד כל החלטה של בית המשפט, למרות התנהותו של אבוטובל שהציבור פגוע ממנו והוא לא עשה כלום בשביל לפייס ולרצות. למה לא קרה להורים, לוועדי שכונות, גבאי בתי כנסת, שיבוא להסביר".

    לעומת זאת משה מונטג, חבר מועצת העיר מטעם דגל התורה, אומר כי הוא המום ומזועזע מציון סולטן. "איש ש-5 שנים לא מותיר חלקה טובה בעיר. עיתונאי שבמשך 5 שנים תוקף שבוע אחרי שבוע ויום אחרי יום את ראש העיר בצורה גרועה ומחפירה. הוא אשם במיני עליהום שיש על ראש העיר. סולטן הוא פוליטיקאי שהתמודד ברשימה לעירייה ולא נכנס. הוא הסית וייתן את הדין לעצמו".

    כלפי הדיון עצמו אמר מונטג כי "אין שום בסיס ראייתי מבחינת ראיות ממשיות, ודאי שלא בהיקפים או בדברים משמעותיים, השאלה אם בית המשפט ייגרר לאווירה התקשורתית ברחוב או שיפסוק לפי האמת".

    האזינו לראיון של ציון סולטן ומשה מונטג לבצלאל קאהן במהדורה המרכזית



    0 תגובות